/
Belső reklamációk modul

Belső reklamációk modul

A Belső Reklamációk Modulunk egyszerűsíti és gyorsítja a reklamációk kezelését a 8D módszer alkalmazásával, biztosítva, hogy minden eset hatékonyan és nyomon követhetően oldódjon meg.

lerövidítheti a reklamációk feldolgozási idejét

átláthatóvá teheti a folyamatokat

megszüntetheti a megválaszolatlan vagy megoldatlan reklamációkat – mindezt egyszerűen, gyorsan és visszakövethetően

Webalapú rendszer

A webalapú rendszer felhasználóbarát, átlátható felületet biztosít, amely egyszerű hozzáférést tesz lehetővé Ön és munkatársai számára, bármely böngészőből.

Kiemelt funkciók

A Belső Reklamációk Modulunk egyszerűsíti és gyorsítja a reklamációk kezelését a 8D módszer alkalmazásával, biztosítva, hogy minden eset hatékonyan és nyomon követhetően oldódjon meg.

8D módszer

A modul a 8D módszert alkalmazza, amely átláthatóan támogatja vállalata minőségbiztosítási folyamatait.

Fájlok és képek

Modulunk segít adminisztrálni a reklamációs folyamat lépéseit, fájlok és képek csatolásával biztosítja, hogy minden szükséges adat és információ egy helyen elérhető legyen a reklamációval kapcsolatban.

Definiálható törzsadatok

Szabadon definiálható törzsadatai (reklamáció típus, hiba típus, gyökérok, stb…) rugalmas működést tesznek lehetővé. A rendszer a rögzített adatokból 8D riportot generál.

Ügyfeleink a modulról

“Lorem ipsum dolor sit amet dolor sit consectetur eget maecenas sapien fusce egestas risus purus suspendisse turpis”

Brian Clark
VP of Marketing at Snapchat

“Lorem ipsum dolor sit amet dolor sit consectetur eget maecenas sapien fusce egestas risus purus suspendisse turpis”

Brian Clark
VP of Marketing at Snapchat

“Lorem ipsum dolor sit amet dolor sit consectetur eget maecenas sapien fusce egestas risus purus suspendisse turpis”

Brian Clark
VP of Marketing at Snapchat

Kapcsolat

Elfogadom az Adatvédelmi Irányelveket.